Абонаментните счетоводни услуги осигуряват многобройни ползи за фирми от различни икономически сектори, независимо от размера на компанията, както и професионални консултации относно счетоводни и данъчни казуси.
Абонаментът включва водене на Счетоводна отчетност на дружеството, ТРЗ и Личен състав, Данъчни консултации, Годишно приключване.
Счетоводство включва:
- Изготвяне на счетоводна политика и индивидуален сметкоплан, съобразени със спецификата на фирмената дейност;
- Обработка на счетоводните документи – проверка, класиране, съхраняване и архивиране на счетоводната информация на хартиен и електронен носител;
- Консултиране относно правилното съставяне на счетоводни документи
- Текущо и навременно осчетоводяване на стопанските операции, съгласно Закон за счетоводството (ЗСч), Националните счетоводни стандарти (НСС) и Международните счетоводни стандарти (МСС)
- Подготвяне и подаване на документи за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС)
- Изготвяне на амортизационен план за дълготрайните активи и начисляване на амортизационни отчисления;
- Изготвяне и подаване на месечни Справка-декларация, Дневник за покупките, Дневник за продажбите, приложения 6 и 9 по Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС);
- Изготвяне и подаване на VIES декларации;
- Изготвяне и подаване на Интрастат декларации;
- Изготвяне на счетоводни справки;
- Обработка на касови и банкови разплащания;
- Обработка на документи за командировка;
- Изготвяне на платежни нареждания за данъчните и осигурителни задължения на фирмата;
- Следене на срокове за подаване на декларации и плащане на задължения;
- Подготовка на данъчни справки и уведомления;
- Представителство пред органите на Национална агенция за приходите (НАП) и Национален осигурителен институт (НОИ);
- Счетоводни и трудово – правни консултации;
- Подготвяне на документи при проверки, ревизии и одити;
- Работа с универсален и квалифициран електронен подпис.
ТРЗ и Личен състав включва
- Подготовка на всички необходими документи за приемането и назначаването на нов служител;
- Изготвяне и поддръжка на трудови досиета на персонала
- Изготвяне, анексиране и прекратяване на трудови, граждански, договори за управление и контрол и договори, съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД)
- Регистрация на сключване, изменение и прекратяване на трудови договори в Национална агенция за приходите (НАП)
- Оформяне на трудови книжки
- Изготвяне на документи при напускане на служител;
- Изготвяне на други документи за персонала ( молби, заповеди, служебни бележки);
- Изготвяне на платежни ведомости и фишове за заплати , с отразените начисления и удръжки по месечните трудови възнаграждения;
- Подаване на данни за осигурените лица с декларация 1 и информация за дължимите осигуровки с декларация 6 по електронен път в Национална агенция за приходите (НАП);
- Съставяне на платежни нареждания за задълженията към бюджета;
- Обработка на болнични листове за деклариране пред Национален осигурителен институт (НОИ);
- Изготвяне на договори с изпълнители по извънтрудови правоотношения;
- Изготвяне на сметка за изплатени суми и служебна бележка за удържани данъци.
Данъчни консултации включва:
- Определяне размера на данъците според текущите данъчни закони;
- Попълване и подаване на данъчни декларации;
- Изготвяне, подаване и осчетоводяване на платежни документи за плащания към бюджета;
- Данъчна защита и представителство
Годишно приключване включва:
- Съставяне на годишни финансови отчети;
- Изготвяне и подаване на годишна данъчна декларация към Национална агенция за приходите (НАП);
- Изготвяне и подаване на годишни статистически отчети към Национален статистически институт (НСИ);
- Публикуване на годишен финансов отчет в Търговския регистър