Обработката на работни заплати и прилагане на трудовото право изисква изключителни познания в областта на КТ /кодекс на труда/, КСО/кодекс за социално осигуряване/, ЗДДФЛ и др. Това е процес, който отнема време и ценен ресурс. Нашите специалисти от ТРЗ или Payroll, ще се погрижат изцяло за този процес.
ТРЗ и Личен състав включва:
- Подготовка на всички необходими документи за приемането и назначаването на нов служител;
- Изготвяне и поддръжка на трудови досиета на персонала;
- Изготвяне, анексиране и прекратяване на трудови, граждански, договори за управление и контрол и договори, съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД);
- Регистрация на сключване, изменение и прекратяване на трудови договори в Национална агенция за приходите (НАП);
- Оформяне на трудови книжки;
- Изготвяне на документи при напускане на служител;
- Изготвяне на други документи за персонала ( молби, заповеди, служебни бележки);
- Изготвяне на платежни ведомости и фишове за заплати , с отразените начисления и удръжки по месечните трудови възнаграждения;
- Подаване на данни за осигурените лица с декларация 1 и информация за дължимите осигуровки с декларация 6 по електронен път в Национална агенция за приходите (НАП);
- Обработка на болнични листове за деклариране пред Национален осигурителен институт (НОИ);
- Обработка на болнични листове за деклариране пред Национален осигурителен институт (НОИ);
- Изготвяне на договори с изпълнители по извънтрудови правоотношения;
- Изготвяне на сметка за изплатени суми и служебна бележка за удържани данъци.