Имате идея за успешен бизнес, а за да осъществите тази идея имате нужда от фирма – Great! , но се нуждаете от помощ или съдействие за тази задача, не се притеснявайте ние ще ви помогнем с всичко необходимо за да регистрирате вашето ново дружество. Според българското законодателство първо трябва да изберете коя форма е най – подходяща за вас. Има няколко вида дружества от които може да изберете(запознай се повече тук), така че новорегистрираната фирма да отговаря на вашата специфика. В предлаганата от нас услугата са включени както изготвянето на необходимата документация, така и подаването им за регистрацията по електронен път с КЕП(Квалифициран електронен подпис) в Търговски регистър към Агенция по вписванията.
Чудите се какво е необходимо за да регистрирате Вашата фирма?
Заедно ще трябва да преминем през няколко важни стъпки:
- Първото нещо което трябва да направите е да определяте формата на вашето ново дружеството, което искате да учредите – ООД, ЕООД и др. Този етап е важен, защото освен различните такси и процедури при регистрирането, има и някои различия при осигуряването, данъчното облагане, счетоводното обслужване както и при различните административни ангажименти, строго индивидуални за отделните правни форми. Ето защо ние от SimpleTax ще сме до вас в този процес и ще можете да получите консултация за най-добрия и оптимален вариант за дейността Ви.
- Избиране и проверка на търговското наименование в Търговски регистър. То следва да бъде уникално за всяко едно регистрирано дружество.
- Ние изготвяме всички необходими документи спрямо формата и спецификите на новото дружество и Ви ги предоставяме за подписване.
- Необходимо е да посетите нотариус пред когото ще трябва да заверите подписа на управителя, а в някои случай и други документи.
- Следващата стъпка е да откриете набирателна сметка в избрана от вас банка и да внесете уставния капитал.
- Следва да ни предоставите взетите документи от нотариуса и банката и ние ще ги подадем по електронен път с КЕП(Квалифициран електронен подпис) в Търговски регистър към Агенция по вписванията.
Цена на услугата:
Цена за изготвяне на документи и подаване за регистрация – 200лв. без включени държавни такси
При сключен договор за абонаментно счетоводно обслужване с минимален срок 2/две/ година – Безплатно!
Ако имате нужда от повече информация за регистрация на фирма, ние ще Ви консултираме безплатно.