Регистрация на ново търговско дружество

Имате идея за успешен бизнес, а за да осъществите тази идея имате нужда от фирма – Great! , но се нуждаете от помощ или съдействие за тази задача, не се притеснявайте ние ще ви помогнем с всичко необходимо за да регистрирате вашето ново дружество. Според българското законодателство първо трябва да изберете коя форма е най – подходяща за вас. Има няколко вида дружества от които може да изберете(запознай се повече тук), така че новорегистрираната фирма да отговаря на вашата специфика. В предлаганата от нас услугата са включени както изготвянето на необходимата документация, така и подаването им за регистрацията по електронен път с КЕП(Квалифициран електронен подпис) в Търговски регистър към Агенция по вписванията.

Чудите се какво е необходимо за да регистрирате Вашата фирма?

Заедно ще трябва да преминем през няколко важни стъпки:

  1. Първото нещо което трябва да направите е да определяте формата на вашето ново дружеството, което искате да учредите –  ООД, ЕООД и др. Този етап е важен, защото освен различните такси и процедури при регистрирането, има и някои различия при осигуряването, данъчното облагане, счетоводното обслужване както и при различните административни ангажименти, строго индивидуални за отделните правни форми. Ето защо ние от SimpleTax ще сме до вас в този процес и ще можете да получите консултация за най-добрия и оптимален вариант за дейността Ви.
  2. Избиране и проверка на търговското наименование в Търговски регистър. То следва да бъде уникално за всяко едно регистрирано дружество.
  3. Ние изготвяме всички необходими документи спрямо формата и спецификите на новото  дружество и Ви ги предоставяме за подписване.
  4. Необходимо е да посетите нотариус пред когото ще трябва да заверите подписа на управителя, а в някои случай и други документи.
  5. Следващата стъпка е да откриете набирателна сметка в избрана от вас банка и да внесете уставния капитал.
  6. Следва да ни предоставите взетите документи от нотариуса и банката и ние ще ги подадем по електронен път с КЕП(Квалифициран електронен подпис) в Търговски регистър към Агенция по вписванията.

Цена на услугата:

Цена за изготвяне на документи и подаване за регистрация – 200лв. без включени държавни такси

При сключен договор за абонаментно счетоводно обслужване с минимален срок 2/две/ година – Безплатно!

Ако имате нужда от повече информация за регистрация на фирма, ние ще Ви консултираме безплатно.

Направи своята консултация с нас още сега