Ние от SimpleTax подпомагаме собственици на електронни бизнеси извършващи вътрешно или външнотърговски сделки със стоки и услуги, за да постигнат максимален финансов резултат. Подкрепяме управителите и мениджърите на тези компании, за да преодоляват трудностите, с които се сблъскват. Създаваме или подобряваме счетоводната отчетност в дружествата като предлагаме бързи, индивидуални, адекватни и своевременни решения на всеки счетоводен казус, който възниква в дейността им.
Бизнесът за електронна търговия продава продукти или услуги на клиенти чрез електронни системи като Интернет. Предприятията за електронна търговия могат да варират от малки до големи предприятия за милиони.
Успешната стратегия за електронна търговия може да позволи на предприемачите да достигнат до по-широка глобална аудитория с минимални режийни разходи, тъй като не сте ограничени до местна клиентска база. Тази инфраструктура и удобство създава условия за много бизнес да пренесат своите дейности в онлайн пространството. В контекста на електронната търговия съществуват следните бизнес модели:
- В2В(бизнес към бизнес): Тук компании сключват сделки, които са взаимно изгодни. Една компания може да извърши услуга за друга или да закупи стоки за препродаване. Тези взаимоотношение спадат към категорията B2B;
- B2C (бизнес към клиент): Пряката продажба на стоки от фирма на клиенти. Повечето онлайн магазини и търговски бизнеси са B2C;
- B2G (бизнес към правителство): Някои фирми предлагат продукти и услуги предимно или само на правителствени институции. Пример за това е създаването на облачни бази данни;
- C2B (потребител към бизнес): Това е бизнес модел, при който продуктът или услугата се продава на бизнес от независими потребители. Наблюдава се предимно в платформи за фрийлансърски услуги или при индивидуални съветващи експерти;
- P2P (потребител към потребител): Тук потребителите търгуват помежду си с помощта на онлайн платформи. Например – продажба на втора употреба, наемане на жилища и обмяна на услуги.